Friday, May 27, 2011

#random 3

salam.

dah baca geli (glee)?

haha don't blame me kalau title buruk. aih, memang fail nak cari nama best-best =.='

so this will be behind the scene for geli (glee)...

mula-mula rangka cerita ni time nak exam haritu. biasalah, tension exam dengarlah lagu.. tiba-tiba ternampak jalan cerita pulak. so tangan pun mulalah gatal keluarkan segala isi otak (ok, orang lain gigih study aku gigih taip story.. my bad! ;p)

bila dah siap terperasan pulak dah macam ala-ala glee lah pulak cerita ni, so here goes the title. hehe.. and i really enjoyed making this story! when music and story combined it become alive..

okay okay, taknak merapu panjang-panjang.. buat semak je!

finally, here we go.. link for songs in geli (glee) part 1 and 2. hope you guys enjoy this! :)





3. time Kay nyanyi bawah sedar tengok Joe ketawa- Hey Stephen (Taylor Swift)

“Cause I can't help it if you look like an angel
Can't help it if I wanna kiss you in the rain so
Come feel this magic I've been feeling since I met you
Can't help it if there's no one else
Mmm, I can't help myself”


4. farewell at KLIA- goodbye (Avril Lavigne)

Goodbye
Goodbye
Goodbye, my love

I can't hide
Can't hide
Can't hide what has come.
I have to go, I have to go, I have to go
And leave you alone


PART 2 geli (glee)..

1. talking to the moon (Bruno Mars)


2. senyum (malique feat najwa)

Ay cantik luar cantik dalam cantik dengar sini
Kalau cantik senyum cantik mesti cantik lagi
Senyum sikit nak tengok ada tak lesung pipit
Kalau tak ada pun aku masih mahu cubit



3. time propose dalam kereta- marry you (Bruno Mars)


thank you for reading, dropping comment and shouting! (:

lasty, errrr..... buang yang keruh ambil yang jernih? hahaha!

2 comments:

  1. HAHAHAHA. title cerpen tu la yang sebabkan aku nak bace kottt :p

    ReplyDelete
  2. haha amal.. mcam tu pulak eh? btw glad u like it. tq! :)

    ReplyDelete